9 kwietnia 2013

137

Siemka :3

Wbijam tylko na chwilę, jakąś notkę na szybko, bo jest już prawie 23 a jutro rano do szkoły ;c
Dzień taki nijaki aczkolwiek było pozytywnie. Kartkówka z niemieckiego i takie tam inne, na WFie nie ćwiczyłam, gadałyśmy sobie z Magdą i Werą na materacach, na chemii doświadczenia zobojetniania kwasu solnego lekami na zgagę , ah ten projekt gimnazjalny.
Wieczorem Skype trochę z Natalką i taka tam głupawka. Chciałabym, żeby ten tydzień się jakoś szybko kończył, chce już weekend, zwłaszcza, że są już takie małe plany, może do MCCAFE z Kasią sie wybierzemy, może uda mi się coś z Weroniką, jak będzie chciała wyjść czy coś, szkoda że nie mam bardzo dużo czasu w weekend to bym dłużej się ogarnęła ;c
Jutro pewnie na chwilę do Emilki wbiję, około 19 czy coś, tyle się nie widziałyśmy mój Boże..
Tak mi brakuje tego co było kiedyś jak byłyśmy młodsze , taaaak to było piękne, teraz ja mam dużo nauki, druga klasa, ona - w zeszłym tygodniu egzamin do gimnazjum, dopiero się jej zacznie, ja już co nieco wiem na ten temat.
12 lat przyjaźni *.* , fajnie nie powiem.
Dobra, taka nijaka notka wyszła ale mniejsza.
Mam faze na piosenke Justina  Biebera , nie powiem, wpadła w ucho ;3
http://m.youtube.com/#/watch?v=crjrE_3qdLg

Dobranoc , odwiedzajcie nas , czy coś. 
Ola.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz