19 grudnia 2012

133

Heyy ;]]

Nooo nie jest źle ani nie jest dobrze, tak dziwnie.
Dzień w arkadach ogólnie pojechałam z Dziadkiem <3
Musiałam kupić prezent dla Mamy bo jutro ma uro . ;]
Skończyło się na aniele stróżu takiej figurce do wody, audiobooku i kolczykach <3.
Całkiem spoko wyszło. I jeszcze mój Dziadek wszedł do sklepu 
i niespodziewanie kupił mi takie ładne kolczyki
jakie mu się podobały *.*
Suprajsa mi zrobił. Ooo. <3 To było bardzo miłe ;*
I tak nikt nie zrozumie czemu tak sie ciesze i wgl więc nieważne .___.
3 z Wosu , 4 z niemcaa. 
Ogólnie jest masakrycznie ciężko , ten ostatni tydzień to jakaś masakra ,
 nie moge sie skupic jestem rozdrażniona , wkurzona
i dostaje same fatalne oceny , bez komentarza..
4 stycznia Ania ma berzdej także bede musiała coś małego jej skombinować . ;D
Ogarniałam sukienkę na półmetek ogółem i nie wiem co to wyjdzie ;x.
Jutro nie ma WF u <3. Pośpie chwile dłużej przynajmniej .
Dobra idem spać . <3 
Dobranoc miśki *,*

COŚ SIE ZEPSUŁO I JAKIEŚ DZIWNA REKLAMA CZY COŚ JEST OBOK :x

+ Chce poniedziałek i wigilie ; )
+ sylwester w 9 wypali soł good . Trza tylko nocke ogarnąc ^^
+ Głowa chce wykasować , sercem już chce z nim skończyć a oczami ciągle w jego stronę ..

Ola ; *


Hahah . Stareee. 'rodzinne'
Jeszcze z Krakowa [*] <3


KOLOR:
 
Jasnoróżowy
ROZMIAR:
 
134 - 170
PRZEWODNIK PO ROZMIARACZakupy online nie są obecnie dostępne w Twoim kraju. Odwiedź najbliższy sklep H&M, by sprawdzić dostępność artykułu. 
Pamiętaj, że dostępność kolorów i rozmiarów może różnić się pomiędzy sklepami.
Następn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz