21 grudnia 2012

134

Heyyy ;]

Wróciłam właśnie z wigilii klasowej *,*
Było bardzo spoko , wszyscy dzieliliśmy się opłatkiem .<3
Powiedziałam mu że ja nie gryzę i jak coś do mnie ma to w twarz a nie do innych.
'Pogodziłam' się z nim.
Byłam w klasie Julki ciasta ciasta everywhere *.*
No i do tego  pomachał mi . Z jednej strony jaram sie ;*
Ae z drugiej neutralnie także ...
Zaraz jadę z Agatą do miasta i dowiedziałam się że ma z nami jechać jeszcze ktoś..
Pierwsza konfrontacja od czerwca...... Nie wiem jak to wyjdzie ...
Mam nadzieje ze obejdzie sie bez przeprosin ale nie wiem.
Agata prosiła mnie o to żebym wystawiła ręke..
Kupuję sobie prezent pod choinkę tzn. Wybieram, zobaczymy co bd ^^
Dobra ide bo spoznie sie na autobus *,^
Pozytywnie <33


Świętaaaaaaaa !!!!!
Nareszcieeee ^,^

paaaaaa *,*
Ola <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz