18 grudnia 2012

132

Siemka <3

Nooo jest o wiele lepiej .. Sprawdzian z geografii był bardzo trudny ale napisałam w miarę w miarę także dostateczny-dobry .
Wróciłam właśnie z angielskiego . Było fajnie ;)
Na początku źle ze mną ale potem się rozkręciło. Rozmawiałyśmy z Panią o naszych traumach i wogóle. Grałyśmy w kilka gier i było ok . Zawiodłam się na tym pomyśle o wigilli klasowej =.=
To ja tu takie plany, żeby pierogi, barszcz , ciasta krokiety itd . A tu się okazuje, że ?
Że 5 ciast i mandarynki to cała nasza wigilia ,. LOL. Nie podoba mi się ale ok ...
W szkole całkiem spoko, WF najgorszy kosz =.= . Tak kurde świetna gra.
Jedna osoba biegnie przez całe boisko a reszta stoi .
No bo jak mam grać jak jedna osoba jest zajebista w koszu i dominuje nad innymi? + gleba bo zderzyłam się z Magdą o piłkę.
Odbiłam się od niej jak od ściany , wtf?!
nooo i żółwik z Maksem -hej Max dupoo ! *.*

Zaraz sobie na Skype wbiję może będzie Elena albo Patrycja to pogadam *..*
i jeszcze trzeba niedługo wybrać sukienkę na półmetek .
Nie wiem wogóle co ubiorę , gdzie kupię i kiedy . Najchętniej bym tam nie szła. Ale potem będe tego żałować. Nawet jak się skompromituję przed nim to trudno . Będzie Jula i Ania  ~~~~~.
Sylwester na razie nie zaplanowany nie mamy wolnej chaty ale mam nadzieję że coś ogarniemy bo nie chcę siedzieć znowu na chacie ... ;X musimy się zgadać!

JEZUUUUUUUU. Ile nauki . Masakra jakaś wogóle ;c. Ostatnio wgl pogorszyły mi się oceny .
naprawdę. Muszę coś z tym zrobić :x
Dobra idę. To cześć ^^

+ jest źle ale stabilnie ._.
+ znowu zepsułam nasze relacje , super . jak zawsze moja wina . ojoj ;**
+ chcę poniedziałek *,*

Weronika już kiedys dodawała chyba ;) ale lubię to więc  oppa gangnam style *.*




OLA <3
Wbijajcie ! xd





1 komentarz:

  1. macie wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Wam się mój i również go zaobserwujecie ;))

    OdpowiedzUsuń