17 grudnia 2012

131

Nooooooo więc . 

Hej.. 

Idę właśnie spać . Będe mogła przez chwilę uspokoić moje rozszarpane nerwy..
 Wiem, jak  dziwnie to brzmi, ale taka prawda . 
No ten teges.. Jakoś powoli idzie ale jest troche źle.
Poryczałam sobie trochę dzisiaj . Może się przy okazji oczyściłam ..
Dostałam dwie jedynki. Z fizyki i chemii. -.- pogorszyłam sobie relacje z kilkoma osobami.
. Jak zawsze chcialam dobrze..wszystko jest do bani. 
Szkoła, nauka, lekcje, niektorzy znajomi. 
Jestem zestresowana i zmęczona tym wszystkim, boli mnie wszystko , 
Jak dobrze ze są święta niedługo. 
Chociaz nawet w święta bd musiała uczyć się do 5 sprawdzianów. POZIOM HARD. -.-
 i do tego jeszcze z nim jestem pokłócona. Przejściowy okres? Zobaczymy. 
Zimowa deprecha <3 
Chociaż w weekend było mega pozytywnie, dzisiaj poniedziałek i to wszystko wróciło. 
Spinam się jakoś  ale  będzie dobrze.! 
No ale co tam . Myślenie pozytywne ..
Będzie ok <3 I hope so. 
Dobranoc , 

Ola  <\3

+ miszczuu ze mnie . ! 
Zmieniłam wersję na IPadzie i mogę dodawać notki *.*
Hahahhaa . Lols, ;x

IT HURTS SOMETHING LIKE A BROKEN HEART ... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz