10 grudnia 2012

130

Hej <3

Brrrrrrr. Nie nawidzę poniedziałków :c
Wstaję, 5:30, ledwie oczy otwieram już muszę wstać i ogarnąć się. Hate it ;c
Wczorajsze urodziny Kaśki. Było bardzo fajnie i sympatycznie . ; )
Kręgle, jednak nie są moją pasją, jak się rzuca kilka razy  piłką o rozmiarze LARGE,
no to powodzenia dla mnie .  . ;O
No i biegłyśmy  w czwórkę chyba po zaklinowaną piłkę na końcu toru, no i co?
Oczywiście ja mam pecha.... Idę sobie a tu nagle, wywalalam się na tor, głową rąbnęłam
o podłoże. Jezu ;x. Ale mi się na chwilę wszystko zatrzęsło .. Masakra jakaś.
Rozryczałam się, bo bolało, tak automatycznie.  :x
No ale potem na pizzę, ahahhaha do gościa do sklepu Evy Minge
- tu się puknij tu ! - Nie dotykaj bo spadnie . x10 conajmnej zawsze spoko . xd
Kasia z Julką tak gadały żeby go wkurzyć, bo on coś do nich spinał na ten temat
ostatnio się do nich. Kasia mu pokazuje żeby się puknął, tak samo on do Kasi. o.o
Potem chciał dzwonić po ochronę to uciekłyśmy mu szybko .
No na pizzzy też fajnie było , udawałyśmy z Julą 10 latki ( wzrost  jako atut ^^ )
żeby dostać małą pizzę za darmo dodatkowo do zamówiena 3 innych i
sok Cappy, także opłaciło się .. ; )
Potem też do Maca na chwilę, haha Kasia przywaliła jej już prawie tą łopatą. x D
Beka z typa .
Nooo potem do Starbucksa po herbatkę jaśminową, na wynos tak świątecznie <3
No i zawinęłysmy na przystanek tramwajem 17 na pętlę, a potem 612 na chatę.
Było baaardzo pozytywnie słuchałyśmy z Natalką rapu w autobusie i śpiewałyśmy ^.^
Potem wracałam z Agatą, pogadałyśmy trochę o dzisiejszych wrażeniach . ; D
Nooo miałam robić lekcje bo jutro mamy chyba kartkówkę z kwasów.
Modlę się, żeby zrobiła we wtorek... ;x
No bo ja nic nie umiem, to jest tak ciężko i pewnie 1 dostanę . brrrr
Nie nawidzę chemii . ;c
Potem poszłam spać, na fb jeszcze posiedziałam i pogadałam z kilkoma os
no i przerabiałam różne zdjęcia żeby mieć co dodawać na fotobloga . ; )

Ok. 6:13. Muszę zaraz spadać. Wleję sobie herbatę wiśniową do mojego magicznego
termicznego kubka po wczorajszym i bd sobie pić ^.^

 + ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja.ja, uwielbiam śnieg *.*  padaj !
+ głowa boli.
+ lipny dzień, dziwne lekcje , ale matmy nie ma *_*

Noooo tego .
ide. Papa ; )

Miłego dnia . <3
Odwiedzajcie nas ! ;)


OLA  : *



z soboty w pasażu .

z wycieczki jakieś. ; )

wczorajsze kręgle + nasz tor . ; )




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz