8 grudnia 2012

129

Siemka . <3

Bardzo pozytywny, miły i sympatyczny dzień *.*
Rano na mikołajki do centrum, pieczenie pierniczków, me gusta . <3
+ robienie własnych bombek także fajnie.
Potem cały dzień w Pasażu Grunwaldzkim z Mamą, szukałam cały dzień butów.
Na początku chciałam Emu, ale takie kapciowate bardzo mi się jednak wydały
no i pozatym siedem stów, za takie buty ? Sorry memory ale jednak nie .
Kupiłam coś w stylu Emu, moim zdaniem jeszcze lepiej grzeją w środku, a tańsze są poprostu.
No to kupiłam ostatecznie dwie pary, jedne takie granatowe na małym obcasiku, jakieś
półtorej centymetra. xD
Wyższa jestem trochę przynajmniej ; )
No jaram się butami, przynajmniej nie będę walić z buta w conversach przed kostkę.  ;c

Muszę iść się uczyćć, chociaż wery macz mi się nie chce..
 Jutro na berzdej Kasi  pewnie z Werką i resztą pójdziemy,
więc może wcześniej jakiś meeting we will do maybe ?. < 3
Nauka wzywa. nie chcę mi się jak cholera.  : x

Nooooooo. jaram się nim .
Jaram się nimi trzema. Chociaż nie powinnam . ;c
Nagle jakaś plaga, ich troje poprostu mi zawrócili  .
Nie wiem what I have to do. What I want to do ..

Ehehehehehe. Ale mam fazę .
JARAM SIĘ NIM, ZA TO ŻE SIĘ PATRZY.
JARAM SIĘ, ŻE GO WIDZĘ.
JARAM SIĘ , ŻE ON JEST.
JARAM SIĘ CHOCIAŻ WIEM, ŻE NIE POWINNAM.
JAK ZAWSZE  ...

Zaraz zadzwonie do Wero i dokończe dla niej album robić.     * _ *
omomom. Muszę ładnie dokończyć ; )
Pozytywnie.
 AAA no i dziękuję za włama misiaczku  <  3   xd
Uradowałam się tym jak Fretka  Jeremiaszem . ;*
Wiem, że to pewnie czytasz także ogromnie dziękuję *.*

Jezu jezu jezu. Cieszę się dzisiejszym dniem.  < 3
Przynudzam Wam z deczka także lecę.
Narka.

+ A więc tańczymy Gangnam Style *. * ? 
+ uczymy się pilnie ? : c
+ chcemy o tobie zapomnieć i zostawić to w tyle ale nie możemy ?
+ jutro uro = kręgle pierwszy raz na poważnie  <3

true story bro.

Ola<3

ni ma dzisiaj zdjęć.  ;c



aaaaaaa.
 Tak na marginesie, to powinnam się leczyć ,
z moich odpałów jednoosobowych  ,
no ale co mi tam *.*















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz