6 grudnia 2012

128

Siemka <3

Mikołajki *.*
Przepraszam, że tyle nie pisałam, ale jakoś tak wyszło :c
U mnie w sumie w miarę ok, zimno mi strasznie . ;x
Zaraz do sql i pierwszy wf ;c. Potem pójdę do Julki i Anuuu to sobie pogadamy
i pośmiejemy się z naszego sexiaka . xd a zresztą .. xd
Rano wstaję sobie a tu leży mi torebka i dostałam wiele fajnych rzeczy. <3
takie laski kolorowe cukrowe co się je je, paczkę takich większych M&MSÓW, i małe raffaello.
]Dwie książki, foremki silikonowe i przepisy do robienia babeczek
( może się coś wymyśli z dziewczynami , do mnie wbiją w weekend to je upieczemy . <3 )
Ale muszę najpierw z Werką i Natalką to obgadać wiadome ; )
Ogólnie to nie spodziewałam się takich obfitości,także fajniee. <33
Zaraz do szkoły, potem na korki, dzisiaj sprawdzian z matmy, Bożebożebożeboże. :x
Potem na angielski a potem do domku, wreszcie, to nwm co bd robić. xd
Zimno strasznie. ;x nie lubię tego ;c
No dobra, lecę bo musze zjeść śniadanie jeszcze. ; )
Miłego , wesołego, pozytywnego mikołajkowego dnia.! <3 ; *

nienawidzę cię, nienawidzę cię, nienawidzę tego stanu, gdy wpadam w obłęd, mijam cię co trzydzieści sekund i nie wiem co mam zrobić, powiedzieć czy minąć cię łukiem . : C
trudne sprawy </3

Ola. :3 :3

uwielbiam . <3


z miśkami ;3





czekolada. <33




siedem lat temu :o . <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz