5 grudnia 2012

127

Dobry wieczór ♥ 

Z powodu tego że kończy się już semestr , nie miałam czasu ostatnio pisać. Dużo nauki i zadań domowych, czasami ilość tych zadań strasznie mnie dobija. Boję się co będzie w 3 klasie gimnazjum.
Ogólnie to jakoś teraz jest dziwnie w szkole , wszystko się pozmieniało , niby jest dobrze a z drugiej strony są pewne zastrzeżenia. Oceny dobre są więc to chyba najważniejsze. Jutro mikołajki wylosowałam swoją kuzynkę więc troszkę powiększyłam ten prezent, mam nadzieję że jej się spodoba. Najprawdopodobniej jutro po lekcjach idę z Natalką do maca, ponieważ będzie tam Mikołaj huehue *.* . W piątek w mojej podstawówce jest kiermasz świąteczny , jak co roku tam będę             z grupką przyjaciół *.*.  Sobota wolna , brak planów ... , niedziela najprawdopodobniej urodziny Kasi w sky towerze w kręgielni . Tak szybko zleci ten weekend. Mam nadzieję że się trochę wyśpię.
Chciałabym już święta , ogólnie klimat świąt , już niedługo *.* . 
Jutro szkoła  , dziwne lekcję , ale pewnie będą luźne bo mikołajki , oby . 
To chyba na tyle , idę się położyć pod kocykiem , z kubkiem herbaty i z ksiażką ''Pretty Little Liars''.


Weronika 










Dobranoc ; ] Słodkich snów ; ) .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz