24 listopada 2012

124

Witajcie misiaczki ;3

Humor taki średni, padam na twarz jest 15:13 a ja ledwo na nogach stoje o.O
Wstałam po 9 , ubrałam się zjadłam śniadanie , zrobiłam lekcje i uczyłam się .
Na każdą lekcje jestem przygotowana .
Siedzę teraz z ręcznikiem na głowie , zaraz pójdę może wysuszę włosy , piszę z Simką ,
zaraz pewnie będę jadła obiad . Przed 17 jadę do Simki , zapewne chwilę u niej posiedzimy ,
a potem jedziemy na imprezę . Simka przebiera się za pacjenta a ja za lekarza.
Wysuszę włosy i sobie koczka zrobię *.*
Pewnie jakieś zdjęcia porobię jeżeli będzie czas więc może dodam w niedzielę .
Powiem wam że czasami te głupie anonimki na asku mnie wkórzają . Mieszają się w nie swoje sprawy , najśmieszniejsze jest to że wiem chyba kto to pisze ..hahaha , żałosne to .
Dobra ja lecę się ubierać . Miłego dnia .
Chcę już święta *.* Mikołajki już tuż tuż *.* nie mogę się doczekać , na pewno z Natalka robię prezenty sobie i chyba z Agatą , a reszta osób to nie wiem w końcu jak to robimy xddd.
Papapa : )

słodziaki ;3

                                   Chocolate ;3333

                                               święta *.*
                                                chce taki tort *.*
                                   omomomom ;3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz