24 listopada 2012

123

Hej.

Całkiem nieźle. Sprzątam właśnie pokój, siedzę na Ipadzie, słucham muzyki
i ściągam sobie różne gry na niego.
Cały ranek zamulałam na necie i grałam w kika
fajnych gier, ale w końcu zebrałam się do sprzątania . O.o
Za 2 godziny, jedziemy do rynku z Pawełkiem i Wiktorem, muszę się
jakoś zebrać, żeby tam dojechać, jest teraz tam ten cały jarmark bożonarodzeniowy
także zgadaliśmy się i jedziemy .
Wczorajszy Sky Tower z Pawełkiem i Madzią. <3
Fajnie bardzo było. Moja Mama stwierdziła, że Pawełek jest bardzo porządny
 i dobrze wychowany i cieszy się, że mam takiego przyjaciela, także spoko. ; )
Graliśmy sobie w gry, chciałam do Kinderplanety :C
, ale do kręgielni poszliśmy na chwile obczaić jak to tam wygląda.
Na jarmarku, będzie też Emilia chyba, tak przynajmniej mówiła mi rano, także może się tam spotkamy *_*
Mam taką nadzieję. <3
Wieczorem też chyba do Emy wbiję prawdopodobnie *.*
5, z fizyki aaaa, jaram się : 3
Losowaliśmy na mikołajki i wylosowałam Tila, także jest dobrze, najfajniejsza
ostatnio osoba, jaka mogła mi się trafić .  :d
Wiem kto mnie wylosował, aaa . <3
Dobra zmykam ogarniać pokój.
Dodam coś wieczorem jeszcze
Narka. ; )

Miłego dnia.

Obgaduj kochanie obgaduj :*

Ola <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz