23 listopada 2012

122

Hej.

Jest lepiej , wszystko się układa . Humorek jednym słowem sympatycznym .
W szkole jakoś idzie ,  dużo nauki ale daje radę , miałam moment kiedy praktycznie nie wyrabiałam nad lekcjami i nauką , ale już jest dobrze .
Dzisiaj w szkole sympatycznie , bardzo sympatycznie , dostałam 5 z kartkówki z niemieckiego ,        4 z czytania z angielskiego. Liczyłam na 5 z angielskiego ale co tam ...
Na dwóch ostatnich lekcjach robiliśmy ozdoby na kiermasz i na choinkę , losowaliśmy mikołajki .
Razem z Monika i Kubą przyklejaliśmy wstążeczki do pomalowanych orzechów , takie niby bombki.
Fajnie to wyszło , ogólnie śmiesznie było ...
Po lekcjach z Natalka do maca , spotkałyśmy dwóch kolegów śmiesznie było '' kurczaczki ;3 ''
Potem stałyśmy koło sklepu , spotkałyśmy Michała , Julkę , Krzysia , Przemka , Daniela .
Staliśmy tam z 40 min xd . Michał po 10 minutach poszedł i zostaliśmy 6 osób tam , i gadaliśmy .
Potem się zbieraliśmy , oni pojechali autobusem , a my z Natalką na przystanek koło akademii .
No i do domku . Potem do sklepu z tatą i wieczorem z psem na spacer.
Aktualnie siedzę , wypiłam herbatkę , piszę z Krzysiem i Danielem i się nudze...
Jutro zapowiada się fajnyyy dzień , rano lekcje , potem do Simki , nocka i jedziemy na domówkę *.*
Cieszę się że w końcu spędzimy trochę czasu bo dawno nie gadałyśmy dłużej niż 10 min xdd.
Następną notkę postaram dodać sie w niedziele , po imprezie i opowiem co sie działo ....
Miłego weekendu . Lecę papapap ;3

+ Lubię jak mnie przytulasz *.* 
+ omomomomoomomomo *.*

CHCĘ JUŻ ŚWIĘTA :333 *.*

Weronika ;3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz