23 listopada 2012

121

Hej .

Tydzień jakoś szybko leci :o
Nie jest dobrze, nie jest bardzo źle.
Jest źle.
Rozbicie emocjonalne i psychiczne.
Przez pewien czas było ok ale jakoś teraz nie.
Sprawdzian z historii poszedł mi bardzo dobrze.
Ale będę dzisiaj  pytana z fizyki może ale raczej z biologi
bo nie mam oceny .  :x
Hhh.
Było tak dobrze, tak pozytywnie, ale swoim zachowaniem udowadniasz,
że nie wiem czy dalej jest sens to ciągnąć....
Wszystko mnie drażni, wkurza, na angielskim ani razu się nie odezwałam,
czy coś, a ja zawsze coś mówię, ale miałam do bani humor.
Dzisiaj 9 lekcji : x, a potem Sky Tower i Kino .
Nie wiem czy chce mi sie iść z takim humorem,
ale jak już obiecałam to nie mogę Magdy i Pawełka zawieść :c
Muszę sie jeszcze pouczyć o ZASADZIE ENERGII MECHANICZNEJ .
wtf wogóle, nie ogarniam . -,-

no ten tego, idę bo nie mam weny co mam tu napisać.
LIPAA .  : XX

Ola ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz