21 listopada 2012

120

hej <3

Przepraszam również, że tyle nie pisałam, ale odkąd dostałam IPADA,
zamulałam na fb i asku i jakoś blogger mi tam nie działa nie wiem czemu ;c
Z jednej strony jest pozytywnie.
Na polski ta dziwna rozprawka, już trzecia..
5 z religii , z polaka 5 , z matmy 3 będzie i się cieszę bo 5- z geografii z konturówki Ameryk. <3
Niedługo urodziny Kasi, także będzie wixa poprostu ;]
Jutro do teatru na "Romeo i Julia" także mamy 3 lekcje tylko.
Ale sprawdzian z histori !! :O
NIC NIE UMIEM WÓGÓLE.
Nie umiem się na historię uczyć,  jeszcze z tych Piastów całych. :x
Oczywiście cały czas do Ani i Juli, ale ja je uwielbiam *.*
Stał koło mnie, a nawet cześć nie mógł powiedzieć, tylko nogi
mi będzie podstawiał pedałek, lanser, frajer ;]
Hahahahahah.
diewilhfdoewlfeio.
No nie wiem co napisać.
Jest pozytywnie, bo fajni ludzie i jakoś tak jest fajnie. <3
Jutro lub pojutrze do kina idę z rodziną chyba *.*
No i się cieszę bardzo.
Muszę ogarnąć plany na week.
Chciałabym baaaaaardzo z Nat i Wer wyjść gdzieś w sobote!
Chociaż na chwilę. Mam nadzieję, że będą chciały bo się nie widziałyśmy
prawie 2 tygodnie . :O
Stęskniłam się bardzo . :**
Miasto, czy cuś. xd
nauka nauka nauka. :x
Ale pozytywnie .
Będę pytana chyba . :x
lolson. no ale co .
A na niego.. Myślę, ale nie chcę.
Aczkolwiek jest lepiej oduzależniłam się jakkolwiek
to dziwnie brzmi :O
Ale cały czas go widuję i to daje mi do myślenia
jak mogłam zakochać się w zapatrzonym w siebie,  lanserem,
rozpieszczonym, myślącym o wszystkich jak o zabawkach , lalusiem .
żałosne, no ale ,
Taka prawda...

No to chyba na tyle...
Cześć. <3

+ nienawidzę biczyyyyysss.
 tsa pewnie będą skojarzenia : x

Ola



ipadowe love z rąsii *_*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz