26 listopada 2012

125

Hej .. xd

Jest neutralnie. Nawet ok, nawet nie, nie wiem :X

Niech mi ktoś wytłumaczy, jak można siedzieć blisko kogoś
i centralnie w twarz obgadywać go z kimś innym?
Już któryś raz tak jest...
Patrzysz się na mnie co trzy minuty i udajesz, że ja nie widzę?
poprostu brak mi słów, czy masz jakiś ze mną problem ?
Daruj sobie, przynajmniej nie przy mnie ..... :X
Ja jebie poprostu z niego.....
Zajmij się swoim tyłkiem a nie mój obrabiasz za plecami. : x



Dzisiaj w szkole, w miarę ok, nasz plakat o Juli i Ewelinie Lisowskiej
z Pawełkiem i z Agnieszką fajnie wyszedł ;]
+ prezentacja o bierzmowaniu  była 5 ;]
+ chemia była kartkówka i mam 6 aaaaaaa <3
.
.
.
.
.
.
Hahahaahahahahahahaha żart .  -.-
2 dostałam. :x lipa trochę, no ale cóż. Bywa. ;x
Teraz musze się uczyć na jutro, ale mi się mega  nie chce.
 Wogóle jestem jakaś przymulona dzisiaj spać mi się chce :C
Zaraz bd piła gorącą czekoladę z bitą śmietaną, zaraz sobie zrobię
i się pouczę : * <3
Jutro jak zawsze do Miśków moich będę łazić, obczajać jego.
Chociaż go nie lubię, coś mnie tam ciągnie.. ehh
Najważniejsze że jutro ang z Julą. <3 : *
It will be positive *_*
ok, idę uczyć się. ! ;x

Papa miśki :3
Wbijajcie do nas i komentujcie . ;3

Ola  ;3

Weronika miśku kocham Cię *_*
W sobotę dzień z Werką będzie mam nadzieję, że wypali
i sobie na sushi zawiniemy *_* omomom . : *


kocham cie . ! <3

fuck you :3


obgaduj mnie kurde obgaduj  ....

podobna do mojej : 3

eat chocolate :3




POZDRAWIAM ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz