17 listopada 2012

117

Heeej <3

W sumie ciężko stwierdzić, czy jest pozytywnie czy nie, bo teraz się pozmieniało.
Cały dzień spędziłam w domu, uzupełniałam ćwiczenia z chemii, mapa fizyczna
Ameryki Północnej i Poł na geografię i miała być historia . ;x
Nie robiłam nic ciekawego w sumie.
Na chwilę niezapowiedzianie wbiła do mnie Jula co mnie ucieszyło,
zjadłyśmy pizzę Gusseppe Salami, pogadałyśmy,  połaziłyśmy i poszła.
Było fajnie . <3
Chcę już poniedziałek NOOO !

W klasie ogólnie trwa "debata"", czy na mikołajki organizować prezenty w szkole
czy wybrać się do kina. Wszyscy mamy różne opinie i każdy chce inaczej ; )
Dlatego Doma wprowadziła na stronę jakąś ankietę, która miała roztrzygnąć, ale
ostatecznie nie wiem jak to wypadło. Ja osobiście jestem za kinem, bo nigdy w sumie
nie wychodziliśmy razem nigdzie, cały czas szkoła i nauka i to będzie fajna odmiana chociaż
jakieś wyjście poza szkołę nie wliczając tego byłego tygodnia lekko odmiennego niż zawsze.
Mikołajki -niektórzy twierdzą, że sentyment, tradycja i w sumie to też prawda, no ale
słyszałam że w zeszłym roku były przypadki nie trafione także nie wiem jak to.
Ja osobiście wolę kino, ale nie wiem jak to wyjdzie ..

Dzisiaj w sumie ok, ale w sumie nie.
Zastanawiam się, czy to wszystko ma jakiś sens i jak to się potoczy.
boże mi tak odwala jak go widzę i jakoś zupełnie inaczej się zachowuję i ehhhh.
Nie wiem jak tu o nim zapomnieć, gdy widzę go średnio 4 razy dziennie?  ;c </3
No i już myślę, że POWOLI, POWOLI trzeba wybrać kierunek w życiu.
I profil liceum. Mam duży dylemat, jak tak z Kasią któryś raz na ten temat
rozmawiamy i się zastanawiamy. To jest wybór na całe życie przecież .. :c
Ja już nawet chcę do szkoły, w poniedziałek i we wtorek nie mam korków, bo Pani
ma jakąś konferencję, także będę mogła wszystko sobie ogarnąć. ;)

Chcę już święta będzie tak fajnie i taka specjalna rodzinna atmosfera,
 śnieeg, choinka, jedzeeeenie i wszystko inne takie speszyl. <3
Uwielbiam ten czas, bo jest tak pozytywnie.

*.*     *.*     *.*     *.*       *.*

Nie mg dodać zdjęć niestety teraz . ;x

Dobranoc .<3


Ola  ;*







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz